Serviciul Speak Up
In pofida angajamentului nostru de a ne comporta in mod corect si integru, e posibil ca intr-o zi sa observati un comportament care pare să incalce legea, Codul nostru de Conduită in Afaceri si / sau Politicile si Regulile noastre.
Intelegem ca poate nu este intotdeauna usor sa va exprimati ingrijorarea cu privire la posibilele comportamente gresite, insa va incurajam sa va prezentati orice preocupare si sa discutati despre asta. Astfel, ne oferiti posibilitatea de a solutiona o posibila problema. Orice ingrijorare va fi tratata in mod corespunzator si confidential.
Toti cei care lucreaza pentru sau in numele Companiei noastre beneficiaza de serviciul Speak Up. Acesta este, de asemenea, deschis oricărei parti externe cu care societatea noastra are (sau a avut) un tip de relatii de afaceri (cum ar fi parteneri de afaceri, furnizori, actionari, agenti, distribuitori, reprezentanti si clienti).
Va rugam sa urmați acest link pentru a accesa Serviciul Speak Up, cu functionare externa: http://speakup.heineken.com. Prin intermediul acestei platforme online aveti posibilitatea să faceti o plangere, sa sunati la linia telefonica, operata independent si confidentiala si sa gasiti toate informatiile legate de politica noastra Speak Up.