Relatia dintre HEINEKEN si UEFA Champions League reprezinta unul dintre cele mai longevive parteneriate UEFA, datand inca din 1994. Timp de peste 20 de ani, 4.2 miliarde de oameni care urmaresc Champions League au celebrat cele mai frumoase meciuri savurand un Heineken®.

 

Guy-Laurent Epstein, UEFA Events SA Marketing Director, a afirmat: „Suntem foarte fericiti si recunoscatori ca HEINEKEN a ales sa isi reinnoiasca parteneriatul cu UEFA Champion League. Parteneriatul cu un brand atat de experimentat este un lucru incomensurabil de valoros pentru UEFA si intareste eforturile noastre continue de a ne imbunatati si promova competitiile la nivel global.”

 

Stiati ca?

  • Heineken® isi va extinde sponsorizarile in mai mult de 220 de tari prin eforturi de marketing si PR
  • Inca din 2007 UCL Trophy Tour prezentat de Heineken® a vizitat peste 35 de tari in Africa, Asia si America de Nord si Sud
  • Conform noului parteneriat, sponsorizarea Heineken® este programata sa ruleze pana la sfarsitul sezonului 2020/2021
  • Parteneriatul include si campionatele UEFA Super Cup din 2018, 2019 si 2020.